PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=1142}

Psy

7,7 211 939
ocen
7,7 10 1 211939
7,3 41
ocen krytyków
Psy
powrót do forum filmu Psy

ten film tylko działa mi na nerwy! to ma być policja? na pierwszej akcji
ten bandzior sam zabija 3 policjantów?! CO TO ZA POLICJANCI CO NA AKCJE BEZ
BRONI IDĄ I JEJ TRAKCIE DRŻĄ RYJA NA CAŁĄ ULICE I JEDZĄ HAMBURGERY ALBO
GADAJĄ PRZEZ TELEFON? tylko na nerwy mi takie coś działa

niceusz

Niech zgadnie, jesteś policjantem? ;)

Dont

Miało być "zgadnę" oczywiście.

Dont

Nie, mam 17 lat i jestem uczniem szkoły średniej :)

niceusz

Twój komentarz powinien brzmiec :"Uwaga nie zrozumiałem filmu więc nie czytajcie mojego komentarza bo napisałem same bzdury" ...

niceusz

Policja na początku lat 90' była złożona w 100% z milicjantów, którzy nie mieli dotychczas doczynienia z przestępcami strzelającymi do nich. Stąd to zaskoczenie. Czym innym jest spałować opozycjonistę, a obronić się przed złodziejem z bronią.

ocenił(a) film na 10
lokibb

Dokładnie. ;) Ten film miał pokazać starcie byłych milicjantów i esbeków z nową rzeczywistością. Na początku lat 90. policja była dokładnie taka, jaką ją pokazano w filmie.

ocenił(a) film na 9
niceusz

Tak jak wspominali już inni, ten film ukazał wręcz doskonale sposób funkcjonowania i podejścia do pracy policjantów po zmianach ustrojowych w Polsce.
Wtedy nie strzelano do Policjantów, wtedy w ogóle niewiele strzelano. Milicja a następnie Policja była traktowana z należnym szacunkiem.
Ogólnie przestępczość była na dużo niższym poziomie aniżeli teraz. Ranga przestępstw też była dużo mniejsza.
Generalnie, to o czym dziś przeczytasz w porannym "Metro" czy obejrzysz w wiadomościach regionalnej telewizji, po czym rozejdzie się pustym echem, kiedyś było emitowane raz na tydzień, w telewizji publicznej (były 2 kanały), późną porą w programie Michała Fajbusiewicza "997" (swoją drogą emitowanego do dziś). To naprawdę były inne czasy pod każdym względem, a minęło niespełna 20 lat...

henrycze